Webinar: Indkøbsanalyse (inkl. UNSPSC) – 9/4

I løbet af 2024 vil der blive afholdt en række webinarer for vores kunder. Emnerne spænder bredt, så der er noget for enhver uanset om man har brugt Tellis længe – eller det er helt nyt.

Andet emne i rækken er Indkøbsanalyse – inkl. UNSPSC. Webinaret afholdes fra kl. 14:00-14:45

Webinarerne er målrettet administratorer i indkøb – og dermed ikke slutbrugere. Der vil blive gennemgået forskellige områder af Tellis, så webinarerne er også relevante, hvis man blot har brug for en genopfriskning af den undervisning, man modtog under implementeringen eller er kommet i tvivl om, hvordan funktionen bedst anvendes.

Tilmelding

Tilmeldingsfristen er udløbet.

Fokusgruppemøder

Vores mangeårige erfaring har vist, at den bedste måde at udveksle erfaring og få sparring til videreudviklingen af Tellis er via vidensdeling. Derfor afholder vi nu Fokusgruppemøder, hvor alle eksisterende kunder er inviteret.

Det er med en stor glæde, at vi nu endelig har fået sat gang i vores fokusgruppemøder.

Sidste år afholdte vi mere sporadiske møder med kunder på tværs af landet, men har længe ønsket at konvertere disse møder til mere fast form.

Formålet er simpelt – vi ønsker at have en kontinuerlig kontakt med vores kunder, så vi bedst sikrer, at vi kan tilbyde den bedste IT-løsning på markedet. Det gør vi igennem faglig sparring, konstruktiv dialog og vidensdeling på tværs af faggrupper.

I februar finder møderne sted på ugentlig basis, mens de fra marts af vil være hver anden uge.

Kunderne har taget godt imod konceptet, og der tegner sig allerede et billede af, at denne form for vidensdeling mellem fagpersoner bliver konstruktiv og brugbar for begge parter.

Emnerne, der bliver taget op på møderne, er på nuværende tidspunkt kontrakt- og katalogstyring, E-handel og bilag. Formatet er løs snak om, hvordan Tellis bruges til hverdagens drift, samt hvordan videreudviklingen gerne må tage form.

Fokusgruppemødet er kun for eksisterende kunder, der sidder i en relevant stilling – dvs. de ansvarlige personer for løsningen hos den enkelte kunde. Møderne er ikke målrettet de ”almindelige brugere” hos den enkelte kunde.

Hvis man ønsker at deltage – og ikke allerede har modtaget invitation – så send en mail til [email protected]

Webinarer hos Intellis

Som et led i at vi ønsker tættere kommunikation med vores kunder og assistere dem bedre i deres hverdag, har vi besluttet at afholde en række webinarer, der vil tage afsæt i hverdagens drift og arbejdsgange.

Som IT-leverandør er vores fornemmeste opgave både at udvikle et produkt, der skaber værdi hos vores kunder – men i særdeleshed også at give de bedste forudsætninger for at kunne bruge løsningen bedst muligt og efter hensigten.

Derfor afholder vi i 2024 en række webinarer, hvor relevante emner vil blive taget op. Her vil forskellige elementer i Tellis blive foldet ud, vendt og drejet.

Webinarerne er målrettet eksisterende kunder – både de helt nye i systemet, og de, der blot har brug for en genopfriskning af den undervisning man modtager under implementeringen – eller hvis man er i tvivl om, hvordan forskellige funktioner bedst anvendes.

Temaerne bliver:

Invitationerne til webinarerne vil blive sendt ud til vores kunder løbende på mail. Derfor er det en god idé, at være tilmeldt vores nyhedsbrev, hvis man ønsker at få tilsendt invitationen.

Tilmeld nyhedsbrev

"*" indikerer påkrævede felter

Webinarer: Vedligeholdelse af organisationstræ og rettighedsgrupper – 4/6

I løbet af 2024 vil der blive afholdt en række webinarer for vores kunder. Emnerne spænder bredt, så der er noget for enhver uanset om man har brugt Tellis længe – eller det er helt nyt.

Fjerde emne i rækken er Vedligeholdelse af organisationstræ og rettighedsgrupper. Webinaret afholdes fra kl. 14:00-14:45

Webinarerne er målrettet administratorer i indkøb – og dermed ikke slutbrugere. Der vil blive gennemgået forskellige områder af Tellis, så webinarerne er også relevante, hvis man blot har brug for en genopfriskning af den undervisning, man modtog under implementeringen eller er kommet i tvivl om, hvordan funktionen bedst anvendes.

Tilmelding

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*

Webinar: Favoritter (kurve og lister) – 7/5

I løbet af 2024 vil der blive afholdt en række webinarer for vores kunder. Emnerne spænder bredt, så der er noget for enhver uanset om man har brugt Tellis længe – eller det er helt nyt.

Tredje emne i rækken er Favoritter (kurve og lister). Webinaret afholdes fra kl. 14:00-14:45

Webinarerne er målrettet administratorer i indkøb – og dermed ikke slutbrugere. Der vil blive gennemgået forskellige områder af Tellis, så webinarerne er også relevante, hvis man blot har brug for en genopfriskning af den undervisning, man modtog under implementeringen eller er kommet i tvivl om, hvordan funktionen bedst anvendes.

Tilmelding

Tilmeldingsfristen er udløbet.

Segmentering, handleplaner og aktiviteter – 12/3

I løbet af 2024 vil der blive afholdt en række webinarer for vores kunder. Emnerne spænder bredt, så der er noget for enhver uanset om man har brugt Tellis længe – eller det er helt nyt.

Første emne bliver Segmentering, handleplaner og aktiviteter. Webinaret afholdes fra kl. 14:00-14:45

Webinarerne er målrettet administratorer i indkøb – og dermed ikke slutbrugere. Der vil blive gennemgået forskellige områder af Tellis, så webinarerne er også relevante, hvis man blot har brug for en genopfriskning af den undervisning, man modtog under implementeringen eller er kommet i tvivl om, hvordan funktionen bedst anvendes.

Tilmelding

Tilmeldingsfristen er udløbet.

Fokusgruppemøder 2024

Vores mangeårige erfaring har vist, at den bedste måde at udveksle erfaring og få sparring til videreudviklingen af Tellis er via vidensdeling. Derfor afholder vi nu Fokusgruppemøder.

Møderne kommer til at ligge fast hver tirsdag i februar med opstart d. 6/2-2024.
Fra marts-juni vil møderne afholdes hver 2. tirsdag i hver måned.

Som et led i fokusgruppemøderne, skal du tilmelde dig en specifik gruppe, der passer til netop jeres behov. Emnerne er som følger:


De første 30 minutter vil tage afsæt i en generel information, hvor alle deltager i fælles forum. Herefter vil vi opdele deltagerne i henhold til de grupper, som man er tilmeldt. Her vil der være rig mulighed for at få sparring, stille opklarende spørgsmål og videreudvikle løsningen sammen med os.

Alle møder er i tidsrummet kl. 10:00-11:30, og vil foregå online.

Efter tilmelding vil I modtage yderligere informationer.

OBS! Fokusgruppemødet er kun for særligt inviterede.

Fokusgruppemøder

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Event*

Intellis brugerkonference

Intellis inviterer til brugerkonference den

6. september 2023

Konferencen vil byde på et spændende program med fokus på bæredygtighed, hvor både innovation, teknologi og ikke mindst kundecases vil være en central del af dagen. Vi går helt tæt på de muligheder og udfordringer, der er ved at arbejde med bæredygtighed, og hvordan vores IT-system Tellis kan understøtte vores kunders ambitioner og udvikling.

Dagen byder på forskellige oplægsholdere, og vi har inviteret spændende gæster ind til oplæg og debatter. Du kan bl.a. møde Rikke Hougaard Zeberg, Direktør i Styrelsen for Dataforsyning og Infrastruktur som giver dig et indblik i fremtiden. Du kan også høre Pernille Geil, Head of Digital Transformation, Devoteam og få et indblik i AI inden for kontraktstyring. Du kan også møde Intellis ambassadør Formel 1-køreren Kevin Magnussen, der vil fortælle om motorsportens mange muligheder inden for bæredygtighed.

Du kan se hele programmet her.

Sted: Kongens Kvarter 32, 7000 Fredericia (ligger ud til motorvejen)
Tid: 09:00 – 16:00
Målgruppe: Eksisterende samt interesserede kunder

OBS! Der er et begrænset antal pladser, så skynd dig at tilmelde dig og dine kollegaer allerede i dag, så I er sikre på at få en plads.

Afmelding senere end 48 timer før, vil du blive faktureret 495 kr. for udgifter til forplejning.

Vi håber på at se dig til en inspirerende dag!

Intellis brugerkonference 6. september 2023

Event(Påkrævet)

Brugergruppemøde

Vores mangeårige erfaring har vist, at den bedste måde at udveksle erfaring og få sparring til videreudviklingen af Tellis er via brugergrupper.

Derfor kan du her på siden tilmelde dig det første brugergruppemøde til følgende spor:
Spor 1: Kontraktstyring
Spor 2: E-handel & katalogstyring

Begge spor finder sted den 10. maj fra kl. 09:00-12:00 online.

Intellis vil deltage i første halvdel af mødet som tovholder, herefter vil brugergruppen få tid til selv at drøfte og diskutere udviklingsmuligheder- og ønsker.

OBS! Brugergruppemødet er kun for særligt inviterede.

Brugergruppemøde 10. maj

"*" indikerer påkrævede felter

Event*