Kevin Magnussen bliver medejer af Intellis

Den danske Formel 1-kører styrker samarbejdet med softwarevirksomheden Intellis og bliver samtidig medejer af den fremadstormende udvikler og leverandør af e-procurement-løsninger

København, 11. juni 2024 – Kevin Magnussen annoncerede tidligere på året et forlænget partnerskab med den danske udbyder af e-procurement-løsninger. Nu styrkes dette samarbejde yderligere, da den danske Formel 1-kører bliver medejer af den danske softwarevirksomhed.

“Gennem vores samarbejde med Kevin Magnussen har vi fået os en spektakulær ambassadør, som har gjort os synlige i et nyt og bredt perspektiv. Kevin bevæger sig i en verden, hvor konstant seriøsitet og detaljeorienteret perfektionisme gør kæmpe forskelle, og dermed afspejler han fuldstændigt de værdier, som vi dyrker hos Intellis”,  lyder det fra COO og Co-Founder hos Intellis, Stig Larsen.

Stig fortsætter: “Han er visionær, han tænker anderledes, og han er et godt aktiv for vores vækst i en benhård tech-verden, hvor vi vil være nummer ét. Det virkede ganske naturligt for os at knytte endnu tættere bånd med Kevin.”

Med Kevin Magnussens medejerskab følger også en plads i virksomhedens bestyrelse, hvor Formel 1-køreren således vil være med til at sætte retningen for udviklingen af Intellis. Softwarevirksomheden, som fra hovedkontoret i Ørestaden i København yder service i alt fra sparring til udvikling og levering af e-procurement-løsninger, har mere end 50 offentlige virksomheder på kundelisten, og satser i disse år stærkt på den private sektor.

“Sideløbende med mit job som Formel 1-kører, har jeg de senere år fået interesse for at investere i virksomheder, hvor jeg med min viden kan være med til at påvirke en udvikling. Min branche er som bekendt utrolig tech-drevet, og min nysgerrighed for Intellis og måden, de arbejder på samt de produkter, der udvikles, er vokset gennem vores partnerskab. Jeg er glad og ydmyg over at blive lukket ind i ejerkredsen og glæder mig til at tage del i arbejdet og hjælpe Intellis med at slå igennem på det private marked”, lyder det fra Kevin Magnussen.

Kontakt:
Kevin Magnussen
Nikolaj Karlshøj, Partner Manager, [email protected], +45 5384 8501
Intellis A/S
Stig Larsen, COO and Co-Founder, [email protected], +45 2614 2828

Digital channels Intellis:
WEBSITE: INTELLIS.DK
INSTAGRAM: INTELLIS.DK
LINKEDIN: INTELLIS-A-S

Om Intellis:
Intellis stiftet af profiler, som siden 1999 har stået bag nogle af de mest attraktive og innovative e-procurement-løsninger. Intellis tilbyder skræddersyede softwareløsninger ​​og rådgivning til både det offentlige og det private danske marked. Intellis står for nuværende for omkring halvdelen af det danske offentlige marked, når det gælder e-procurement-løsninger.

Intellis styrker dialogen med kunderne gennem Statusmøder

Hos Intellis værdsætter vi den tætte dialog med vores kunder, og vi tror på, at åben kommunikation er nøglen til succes. Derfor har vores dedikerede Salgschef, Maja Clausen, igangsat statusmøder med en del af vores kunder.

Hos Intellis værdsætter vi den tætte dialog med vores kunder, og vi tror på, at åben kommunikation er nøglen til succes. Derfor har vores dedikerede Salgschef, Maja Clausen, igangsat statusmøder med en del af vores kunder.

I den seneste tid har vores Salgschef, Maja, rejst landet rundt for at møde vores kunder til en åben dialog om Tellis. Disse møder havde til formål at evaluere Tellis-systemet og drøfte kundernes erfaringer, udfordringer og behov.

Maja har gennem møderne oplevet en utrolig konstruktiv og åben atmosfære. Vores kunder har været meget villige til at dele deres oplevelser og nye idéer, hvilket har givet os værdifuld indsigt. Det har ikke været hensigten at indsamle ros af systemet, men derimod et ønske om konkrete forbedringsforslag, som vi kan arbejde videre med. Dette er afgørende for os, da vi hele tiden stræber efter at levere et system, der skaber maksimal værdi for brugerne.

Et af de tilbagevendende temaer i feedbacken har været brugervenligheden og funktionaliteten af Tellis for slutbrugerne. Kunderne har fremhævet, hvor det nuværende systems styrker ligger, men har samtidig også peget på områder, hvor der er plads til forbedringer. Denne feedback er uundværlig for vores udviklingsteam, da den giver konkrete punkter at arbejde med for at gøre systemet endnu bedre.

Hos Intellis er vi utroligt stolte af den tætte og jordnære kontakt, vi har med vores kunder. Deres input hjælper os med at levere et system, der ikke kun imødekommer deres behov, men også konstant forbedres. Vi værdsætter både ros og konstruktiv kritik, da begge dele er afgørende for vores fortsatte udvikling. Det er denne feedback, der driver os fremad og sikrer, at vi hele tiden kan tilbyde de bedste løsninger.

Vi vil gerne takke alle vores kunder for deres engagement og for at være en aktiv del af vores udviklingsproces. Jeres bidrag er med til at forme fremtiden for Tellis, og vi ser frem til at fortsætte denne spændende rejse sammen.

På nuværende tidspunkt har Maja gennemført næsten 10 statusmøder med vores kunder, som vil blive fulgt op af opfølgningsmøder til efteråret. Hun er aktivt i kontakt med vores eksisterende kundebase for at arrangere yderligere statusmøder.

Hvis du er interesseret i at vide mere om Tellis eller har input, du gerne vil dele med os, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi er her for at lytte og lære, så vi kan fortsætte med at levere løsninger, der gør en forskel.

Intellis modtager ISAE 3000-erklæring

Intellis har opnået en vigtig milepæl ved at modtage en ISAE 3000-erklæring. Denne erklæring bekræfter, at Intellis’ procedurer og kontroller for overholdelse af GDPR er i overensstemmelse med de højeste standarder.

ISAE 3000-erklæringen er en detaljeret gennemgang Intellis’ overordnede  processer for opbevaring og behandling af personoplysninger. Gennemgangen udføres af ekstern revision og fokuserer på sikkerhed, tilgængelighed, behandlingsintegritet og fortrolighed af data, og bekræfter dermed, at Intellis opfylder disse krav med integritet og høj standard.

Motivationen for at opnå en ekstern bekræftelse på, at Intellis overholder databeskyttelsesstandarder som GDPR kommer af et stort ønske om at vise nuværende og fremtidige kunder, at deres data bliver håndteret efter de højeste standarder, der findes, når de bruger e-procurement løsningen Tellis.

“For os i Intellis er modtagelsen af ISAE 3000-erklæringen et bevis på vores engagement i at beskytte vores kunders data med den højeste grad af sikkerhed og fortrolighed,” udtaler Søren Iversen, CEO i Intellis.

Med en ISAE 3000-erklæring viser vi, at vi ikke kun overholder GDPR, men også har implementeret effektive kontroller til risikostyring og kvalitetskontrol. Dette er afgørende for, at vores kunder ved, at de kan stole på Intellis med deres data.

“Det er ikke kun et godkendelsesstempel, men også et løfte om tillid og troværdighed over for vores kunder. Og det betyder enormt meget for os. Vi er forpligtede til ikke blot at imødekomme, men også at overgå vores kunders forventninger, og denne erklæring er et afgørende skridt i den retning” fortsætter Søren Iversen.

Modtagelsen af erklæringen understreger Intellis’ position som en pålidelig partner inden for datamanagement, der fastlægger standarden for beskyttelse og fortrolighed af kunders data. Det giver alle kunder, der vælger at samarbejde med Intellis, et løfte om tillid og sikkerhed.

GreenLab og Skives borgmester byder Intellis velkommen.

Kort efter påske inviterede Intellis en række kunder med på en rundvisning i GreenLab i Skive, efterfulgt af frokost på Restaurant Ballast i selskab med Skive Kommunes Borgmester, Peder Christian Kirkegaard.

Anledningen var, at Intellis igen deltog i Danmarks Indsamlingen og derigennem bød på en dag bestående af en rundvisning i GreenLab i Skive anført af COO Thomas Helsgaun på el-løbehjul. Efterfølgende var vi blevet inviteret på frokost med borgmester, Peder Christian Kirkegaard på Restaurant Ballast.

Menuen stod på dansk smørrebrød, og der blev delt en meningsfuld samtale om bæredygtighed i 2024 set fra virksomheders og organisationers synsvinkel. Intellis ønsker at engagere sig i kampen for en mere bæredygtig fremtid – og inviterede derfor med glæde nogle af vores kunder med på rundvisningen i Greenlab i Skive. Da innovation og bæredygtighed er centrale værdier for Intellis, var det naturligt for os at støtte denne vigtige sag og samtidig få indsigt i GreenLabs mission.

Sammen om at gøre en forskel
Danmarks Indsamling er en årlig begivenhed, hvor formålet er at indsamle penge til at hjælpe verdens fattigste og mest sårbare mennesker. Her går velgørende organisationer og den danske befolkning sammen om at gøre en positiv forskel i kampen mod fattigdom, sygdom og ulighed på globalt plan. En kamp som både Skive Kommune, GreenLab og Intellis med glæde støtter op om.

”Vi synes Danmarks Indsamling er et rigtig godt initiativ, som giver os mulighed for at støtte og hjælpe børn og unge rundt omkring i verden. Verdensmålene har høj prioritet hos os i Skive Kommune, så derfor vil vi gerne støtte op” forklarer Peder Christian Kirkegaard, siddende borgmester i Skive 

Besøget hos GreenLab gav deltagerne et indblik i de seneste tiltag inden for bæredygtig teknologi og innovation. Rundvisningen bidrog desuden til, at Intellis’ ønske om at være frontløbere inden for grøn teknologi og innovation blev forstærket endnu mere end før besøget.  

”Vi har alle et ansvar for at hjælpe der, hvor der er allermest brug for det. Andet kan vi ikke være bekendt. At vi så samtidig får muligheden for at se GreenLab, der fungerer som et fyrtårn for grøn omstilling og en kilde til inspiration for virksomheder, organisationer og samfundet som helhed, er en kæmpe bonus og meget inspirerende” uddyber Linda Johansson, HR og Kommunikationschef i Intellis. 

Da GreenLab blev spurgt om baggrunden for deres deltagelse i Danmarks Indsamling, var der ingen tvivl om deres engagement i at gøre en positiv forskel i verden. Deres motivation og dedikation til at støtte velgørende formål var tydelig. 

”Vores deltagelse i Danmarks Indsamling var primært for at støtte et godt formål, selvom vi som start-up ikke havde genereret profit på det tidspunkt. Vi håber jo, at rundvisningen er bidragende til, at man får et indblik i vores ydmyge ambition om at skabe et power shift og accelerere den grønne omstilling.” afslutter Thomas Helsgaun, COO i Greenlab.  

Deres deltagelse i indsamlingen afspejler derfor deres dybe engagement i at være en positiv kraft for forandring og deres ønske om at være en del af løsningen på globale problemer. Et engagement og ønske, som vi deler hos Intellis.

Intellis byder velkommen til ny salgschef

Vi har glædet os til at kunne annoncere udnævnelsen af Maja Clausen som vores nye salgschef. Med et dybt kendskab til branchen og en imponerende track record, er Maja klar til at bringe sin ekspertise til Intellis.

Maja Clausen er en kendt profil i IT-verdenen. Hendes navn klinger allerede velkendt i erhvervet, og hun har etableret sig som en pålidelig, dygtig og vellidt person. Nogle af Intellis’ eksisterende kunder har allerede haft fornøjelsen af at arbejde med Maja tidligere, og kan glæde sig over at genoptage samarbejdet med Intellis løsninger under armen

Med over ti års erfaring i salgsbranchen, bringer Maja Clausen et imponerende arsenal af færdigheder til sin nye rolle. Hendes ekspertise spænder over alt fra at forstå kundernes behov, og kunne formidle dette til hele Intellis organisation.

“Jeg er utrolig begejstret for at være en del af Intellis’ hold, og ser frem til at arbejde sammen med vores fantastiske team for at bringe virksomheden til nye højder. Mit mål er at bidrage til at Intellis løsninger overstiger kundernes forventninger, og hjælpe Intellis med at få gennemført det vi lover” udtaler Maja om sin nye stilling.

Maja Clausen starter i sin nye rolle den 2. april, og ser frem til at møde både eksisterende og potentielle kunder. Hendes fokus vil være at styrke virksomhedens tilstedeværelse på markedet, udvide kundebasen og sikre, at Intellis forbliver en førende aktør inden for e-Procurement løsninger i både den offentlige og private sektor.

COO hos Intellis, Stig Larsen, tilføjer: “Jeg har kendt Maja i efterhånden mange år, og der er ingen tvivl om at hun er et scoop for Intellis. Jeg her helt overbevist om, at Majas lederskab og indsigt vil bidrage til at styrke vores position på markedet og sikre at Intellis løsninger, kunder og medarbejdere fortsætter den sjove rejse som vi er i gang med.”

Majas tiltrædelse markerer en spændende ny æra for virksomheden, og forventningerne til hendes succes er høje.

Første afsnit Intellis Taler Tech i ny sæson er ude

Med digitaliseringen følger uanede muligheder for underholdning, fællesskaber på tværs af landegrænser, inspiration fra hele verden, kreativitet og masser af læring. Men med digitalisering følger desværre også en risiko for at blive udsat for krænkelser.

Sociale medier, gaming og et aktivt socialt liv i den digitale verden. Det er en helt almindelig del af børn og unges hverdag anno 2024. En verden fyldt med muligheder, timevis af underholdning, potentiale for læring og meget, meget mere.

Men – som med så meget andet – så kræver et aktivt digitalt liv, at man er bevidst om, hvordan man færdes i det digitale landskab, samt hvilke forholdsregler, man bør tage. Hos Red Barnet kaldes dette for Digital dannelse – og sidestilles med en oplæring i alt muligt andet.

”Børn har ret til et digitalt socialt liv, der er sikkert for dem. Det handler om at have en tillidsbaseret dialog med sit unge menneske” forklarer Lene Stavngaard, Chef for Beskyttelse mod digitale krænkelser.  

Hos Red Barnet arbejder de aktivt for, at børn og unges digitale hverdag skal være trygt og sikkert – og at de børn og unge, der oplever digitale overgreb og krænkelser får den hjælp og støtte, de har brug for. Et vigtigt initiativ i en tid, hvor flere og flere desværre oplever ubehagelige ting på nettet. Et eksempel på dette er de sager om ’Sextortion’, der har fyldt i medierne den seneste tid. Det fylder ligeledes hos forældre og fagpersoner, der føler afmagt og tager endnu mere afstand fra det digitale.

Men at tage mere afstand til det digitale er den forkerte vej at gå, mener Sofus Bynge, der er Specialkonsulent i Astralis.

”Mød skærmene – mød børnene – med nysgerrighed i stedet for fordømmelse. Børnene vil det rigtig, rigtig gerne” rådgiver han.

Et fokus, der ligeledes dykkes ned i podcasten. Både Sofus og Lene oplever på første hånd den afstand, som mange forældre føler mod det digitale univers, deres børn lever i. En afstand der skyldes manglende viden og nysgerrighed, mener Sofus Bynge. Han uddyber vigtigheden i, at forældre engagerer sig lige så meget i deres børns digitale liv, som de gør i den fysiske.

Vil du være med i samtalen?

Lyt med, når Lene og Sofus deler indsigt og perspektiver om at navigere i den digitale verden og få råd til skabe et sundt online miljø for vores yngre generationer.

Podcasten kan ses her:

Og lyttes til her:

Intellis lancerer webinarer

En IT-leverandørs fornemmeste opgave er både at udvikle et produkt, der skaber værdi hos kunderne – men i særdeleshed også at give de bedste forudsætninger for at kunne bruge løsningen bedst muligt og efter hensigten. Derfor lancerer Intellis nu en række webinarer i 2024, hvor forskellige relevante temaer vil blive belyst.

I 2024 vil kunder hos Intellis få muligheden for at deltage til en række webinarer, hvor forskellige elementer i Tellis blive foldet ud, vendt og drejet. Webinarerne er målrettet alle eksisterende kunder – både de helt nye i systemet, og de, der blot har brug for en genopfriskning af den introduktion, man modtager i begyndelsen af implementeringsprocessen.

Formålet med webinarerne er både at klæde kunderne bedst muligt på i forhold til brugen af systemet, men i særdeleshed også tættere dialog og vidensdeling mellem Intellis og kunderne, der bruger systemet i dagligdagen.

“Vi har længe haft et ønske om tættere kommunikation med vores kunder. Vi vil gerne kunne assistere dem bedre i deres hverdag. Derfor har vi besluttet at afholde en række webinarer, der vil tage afsæt i hverdagens drift og arbejdsgange” fortæller CPO & partner, Marie Østergaard Andersen.

Invitationen til det første webinar blev sendt ud i sidste uge, og det blev – mildt sagt – taget imod med åbne arme. Med mere end 50 tilmeldinger på under et døgn kan man vidst roligt sige, at ønsket om tættere kommunikation og vidensdeling er gensidigt.

“Vi er blæst bagover den modtagelse vores webinarer har modtaget. Det glæder os, at vores kunder er interesserede i og motiverede for at lære endnu mere om vores system. Det giver os blod på tanden til at lave endnu flere lignende initiativer” lyder det fra Kommunikationsansvarlig, Karoline Boysen

I sidste uge blev der løftet sløret for temaerne på de første fire webinarer i rækken. Læs mere om webinarerne her: https://intellis.dk/event/webinarer-hos-intellis-2/

Kevin Magnussen fornyer partneraftale med softwarevirksomheden Intellis

Den danske Formel 1-kører forlænger partnerskabet med den danske udbyder af digitale e-procurement-løsninger

København, 12. februar 2024 – Kevin Magnussen indgik i begyndelsen af 2023-sæsonen et partnerskab med den stærkt voksende danske udbyder af digitale e-procurement-løsninger, Intellis. Nu forlænges samarbejdet med en ny 2024-aftale, hvor eksponeringen af den danske IT-virksomhed styrkes.

“Vores samarbejde med Danmarks mest succesfulde racerkører i verdens mest innovative motorsport udsprang af et ønske om at kombinere to brancher, hvor softwareudvikling er afgørende for gode resultater.”

Det har været en spændende rejse, hvor det er lykkedes os at skabe nogle interessante synergier mellem to forskellige tech-orienterede verdener, så derfor er det ganske naturligt for os at fortsætte samarbejdet med Kevin Magnussen, lyder det fra COO og Co-Founder hos Intellis, Stig Larsen

“Kevin er gennem vores partnerskab blevet en stærk ambassadør for Intellis, både fordi han repræsenterer en utrolig innovativ verden, men også menneskeligt i form af hans høje moral og ambitiøse og perfektionistiske mindset.”

Det er nogle værdier, som vi sætter pris på og selv dyrker hos Intellis, og udover at opnå eksponering i en sport med adskillige millioner fans og TV-seere verden over, vil vi fortsat involvere Kevin i vores egne aktiviteter, både til glæde for vores kunder og vores ansatte. Samtidig skal partnerskabet med Kevin Magnussen også være med til at bygge bro mellem Intellis og det private marked, forklarer CEO og Co-Founder hos Intellis, Søren Iversen.

Med den forlængede aftale fortsætter Intellis som partner med Kevin Magnussen i hele 2024-sæsonen, nu i en styrket aftale, hvor virksomheden bliver synlig på Magnussens køredragt. Kevin Magnussen vil blive involveret i forskellige kunderelaterede events og aktiviteter og optræde som gæst i Intellis’ podcast, ’Intellis Taler Tech’ – en podcast, som i 2023 blandt andre havde profiler som Anders Breinholt og Anders Lund Madsen samt skatteminister Jeppe Bruus i studiet til en snak om den nyeste viden, udvikling og trends indenfor tech-branchen.

Jeg er begejstret over at fortsætte samarbejdet med Stig, Søren og alle de andre dygtige medarbejdere hos Intellis. År 2023 har været sjovt og lærerigt for begge parter, og fra min side har det været enormt spændende at komme helt tæt på en anderledes tech-virksomhed, hvor teknologisk innovation, men også en særlig virksomhedskultur og ledelse spiller en kæmpe rolle for deres succes. På den måde er der tydelige paralleller mellem de verdener, vi hver især opererer i, og jeg glæder mig til at tage fat på den nye sæson og se, hvad vi kan udrette sammen, lyder det fra Kevin Magnussen.

Om F1 2024
Verdensmesterskabet i Formel 1 omfatter i 2024-sæsonen ikke mindre end 24 løb og starter med Bahrains Grand Prix den 2. marts, mens finalen afvikles i Abu Dhabi den 8. december. Undervejs vil de 10 Formel 1-hold, herunder MoneyGram Haas F1 Team og Kevin Magnussen, besøge 23 lande og stater.

Kontakt:
Kevin Magnussen
Nikolaj Karlshøj, Partner Manager, [email protected], +45 5384 8501
Intellis A/S
Stig Larsen, COO and Co-Founder, [email protected], +45 2614 2828

Digital channels Intellis:
WEBSITE: INTELLIS.DK
INSTAGRAM: INTELLIS.DK
LINKEDIN: INTELLIS-A-S

Læs mere om samarbejdet med Kevin Magnussen

Samarbejdet med Kevin Magnussen i 2023 var et spændende tiltag som gavner både medarbejdere, nuværende kunder men også potentielle nye kunder. Vi glæder os til at dele oplevelserne sammen med jer alle sammen i 2024. Vil du vide mere om hvordan samarbejdet med Kevin Magnussen så ud i 2023?

Læs mere her

Kevin Magnussen Renews Partnership Agreement with Danish Software Company Intellis

The Danish Formula 1 driver extends partnership with the Danish provider of digital e-procurement solutions.

Copenhagen, February 12, 2024 – One year ago, Kevin Magnussen announced a partnership with the rapidly growing Danish provider of digital e-procurement solutions Intellis. Now, the collaboration is extended with a new 2024 agreement that strengthens the exposure of the Danish IT company.

“Our collaboration with Denmark’s most successful racing driver in the world’s most innovative racing series stemmed from a desire to combine two industries where software development is crucial for achieving good results.”

It’s been an exciting journey where we have managed to create some interesting synergies between two different but very tech-oriented worlds. That’s why it’s so natural for us to continue the collaboration with Kevin Magnussen,” said COO and Co-Founder of Intellis, Stig Larsen.

“Through our partnership, Kevin has become a strong ambassador for Intellis, not only because he represents an incredibly innovative world but also due to his nice and friendly personality, high morals and ambitious and perfectionist mindset.”

These are values ​​that we appreciate and cultivate at Intellis ourselves, and besides gaining exposure in a sport with millions of fans and TV viewers worldwide, we will continue to involve Kevin in our own activities, to the benefit of our customers and our employees. At the same time, the partnership with Kevin Magnussen should also help Intellis get closer to the private market,” explained CEO and Co-Founder of Intellis, Søren Iversen.

With the extended agreement, Intellis and Kevin Magnussen continue as official partners throughout the 2024 season, now in a strengthened agreement where the company’s logo will be visible on Magnussen’s racing suit. Kevin Magnussen will be involved in various customer-related events and activities and appear as a guest on Intellis’ podcast, ‘Intellis Talks Tech’ – a podcast that in 2023 featured profiles such as Anders Breinholt and Anders Lund Madsen, as well as Minister of Taxation Jeppe Bruus in the studio for a discussion on the latest knowledge, developments, and trends within the tech industry.

“I am excited to continue the collaboration with Stig, Søren, and all the other talented employees at Intellis. 2023 has been fun and educational for all of us, and from my side, it’s been exciting to get up close to a different tech company where technological innovation, but also a special corporate culture and management, play a huge role in creating success. In that way, there are clear parallels between the worlds we each operate in, and I look forward to embarking on the new season and seeing what we can achieve together,” said Kevin Magnussen.

About F1 2024
The Formula 1 World Championship in the 2024 season includes no fewer than 24 races, starting with the Bahrain Grand Prix on March 2, and concluding with the final in Abu Dhabi on December 8. Along the way, the 10 Formula 1 teams, including MoneyGram Haas F1 Team and Kevin Magnussen, will visit 23 countries and states.

Contact
Kevin Magnussen
Nikolaj Karlshøj, Partner Manager, [email protected], +45 5384 8501
Intellis A/S
Stig Larsen, COO and Co-Founder, [email protected], +45 2614 2828

Digital channels Intellis:
WEBSITE: INTELLIS.DK
INSTAGRAM: INTELLIS.DK
LINKEDIN: INTELLIS-A-S

More about the partnership with Kevin Magnussen

The partnership with Kevin Magnussen in 2023 where an exciting step that benefits both employees, current clients, but also potiential new clients. We’re looking forward to sharing these experiences with you in 2024. Do you vant to know more about the partnership with Kevin Magnussen in 2024?

Read more

Bæredygtighed er et fælles ansvar

I en tid, hvor bæredygtighed og miljøansvar stiger i betydning, stiger vigtigheden også i, at erhvervslivet tager ansvar og bidrager til den grønne omstilling. Det ansvar er vi i Intellis bevidste om.

Derfor har vi i Intellis valgt en proaktiv tilgang ved at gøre det let og overskueligt for organisationer at prioritere bæredygtige valg i deres indkøbsproces.

“Bæredygtighed er ikke blot en trend, det er en nødvendighed. Gennem vores innovative tilgange ønsker vi at gøre det lettere for vores kunder at integrere bæredygtighed i deres organisationer” fortæller Stig Larsen.

Vi fokuserer på at fremme bæredygtig og grøn indkøbsadfærd ved at skabe de rette rammer for, at kunder nemt kan træffe ansvarlige valg for vores planet. Udviklingen af intuitive, samfundsnyttige og bæredygtige løsninger, er med til at hjælpe kunder i hverdagen og sætter nye standarder ved at automatisere manuelle processer med Machine Learning og AI.

Det gøres blandt andet ved, at alle kontrakter har en bæredygtighedsvurdering, som bliver vurderet ud fra FN’s Verdensmål, samt en række andre sociale og miljømæssige kriterier. Vi mener, at det er afgørende at indarbejde disse parametre for at sikre en helhedsorienteret tilgang til bæredygtighed.

“Vi er vores ansvar bevidste. Vi har derfor en klar og ambitiøs plan for at være en bæredygtig virksomhed og dermed bidrage til at nedbringe vores påvirkning af klima og miljø – både internt og eksternt” forklarer Linda Johansson.

Muligheden for hjemmearbejde og afholdelse af flest mulige møder digitalt er en fast del af hverdagen på kontoret i Ørestaden. Derudover har vi fokus på, hvordan optimal opbevaring af data og korrekte teknologivalg kan påvirke organisationens samlede miljøpåvirkning, samt hvordan vi bedst kan støtte vores kunder i at opnå en mere bæredygtig profil.

”Vores engagement i at skabe en bæredygtig fremtid bunder i en voksende erkendelse af, at erhvervslivet skal påtage sig ansvaret og aktivt bidrage til forbedringer af planetens tilstand. Derfor håber vi selvfølgelig, at andre virksomheder vil følge trop, så vi sammen kan skabe en bølge af positive forandringer inden for bæredygtighed og miljøbeskyttelse” afslutter Søren Iversen.