Konsido

Samarbejde på tværs giver kunderne fuld integration

Intellis og Konsido har indgået et samarbejde, der sikrer, at Konsidos forbrugskategorier er integreret i Tellis løsningen.
Case

Dette er blot første skridt på en integrationsrejse, hvor vi fremover sikrer, at de detaljerede kontrakt- og katalogdata integreres

Sammen med Konsido ApS deler vi i Intellis ambitionen om at sikre, at offentlige og private virksomheder kan drage nytte af øget automatisering, forenklede arbejdsgange og træffe bedre beslutninger baseret på en bedre indsigt i forhold til forbrugsadfærd og forbrugsmønstre generelt. En afgørende forudsætning for at opnå denne forbedrede indsigt, er, at samtlige forbrugsdata (repræsenteret ved fakturaer) kategoriseres detaljeret og korrekt i en række meningsfulde og forretningsrelevante forbrugskategorier.

Thomas Schultz, CEO i Konsido: ”UNSPSC har i mange år været en standard i forhold til kategorisering af fakturadata, men vores nuværende kunder har netop tilvalgt Konsido, fordi UNSPSC ikke længere understøtter de forretningsmæssige analysebehov, de oplever. Selvfølgelig vil UNSPSC leve videre, men jeg er stolt over, at Intellis som første leverandør af indkøbs- og kontraktstyringsværktøjer nu har fremtidssikret deres systemer ved at indbygge Konsido1000-kategoristrukturen i deres løsninger.”

Søren Iversen, CEO i Intellis: ”Bæredygtighed er et af de helt store temaer i vores nye Tellis e-Procurement løsning. Kan vi berige vores kunders data med endnu mere viden, og dermed stille disse data til rådighed for løsningen fra Konsido, og samtidig modtage data den anden vej, er det et stort win-win for vores fælles kunder. Åbenhed og integration er Intellis’ kerneværdier, når det kommer til at give kunden de bedste muligheder.”

Resultater

  • Tæt integration imellem dataflow
  • Flere muligheder for fælles kunder som ønsker at integrere
  • Nemt at opsætte hvilke kontrakter man ønsker at overføre data fra
Søren Iversen, CEO
Søren Iversen
CEO, Intellis