Alle nyheder > 29. dec 2023

Customer Care styrkes med nye profiler, for at være på forkant med kundetilstrømmen

Først og fremmest er det vigtigt at have et veluddannet og kompetent kundeserviceteam. Dette inkluderer at rekruttere medarbejdere med gode kommunikationsevner, problemløsningsevner og empati. I takt med at flere kunder bliver on-boardet på vores e-Procurement løsning Tellis, ønsker vi at afdelingen blive styrket yderligere med flere ressourcer. Dette betyder, at vi vil have flere medarbejdere til rådighed til at håndtere kundebehov, og sikre en endnu bedre oplevelse for vores kunder. Vi erkender vigtigheden af ​​at levere fremragende kundesupport og ønsker at sikre, at alle henvendelser behandles hurtigt og effektivt. Med de ekstra ressourcer kan vi øge vores kapacitet til at besvare opkald, besvare e-mails og supportsager og indenfor kort tid chatte online med vores kunder. Vores mål er altid at imødekomme dine behov på den bedst mulige måde, og vi ser frem til fortsat at levere en førsteklasses serviceoplevelse.

Service i verdensklasse

Flere ressourcer giver os mulighed for at opgradere vores nuværende service til et endnu højere niveau. Det giver os også mulighed for at nå endnu længere ud til vores kunder på de platforme, de foretrækker, og sikre hurtige og effektive svar på deres spørgsmål eller problemer. Vores mål er altid at være lydhøre over for vores kunders behov og levere en førsteklasses serviceoplevelse uanset den valgte kommunikationskanal. Vi har derfor store planer for Customer Care afdelingen. I løbet af 2024 vil vores kunder blive tilbudt webinarer, online præsentation af servicepacks, men også adgang til Intellis Learning Universe. Meget mere om alle nye tiltag og præsentation af nye medarbejdere i januar 2024.