01/06/2024

Webinarer hos Intellis

Som et led i at vi ønsker tættere kommunikation med vores kunder og assistere dem bedre i deres hverdag, har vi besluttet at afholde en række webinarer, der vil tage afsæt i hverdagens drift og arbejdsgange.

Som IT-leverandør er vores fornemmeste opgave både at udvikle et produkt, der skaber værdi hos vores kunder – men i særdeleshed også at give de bedste forudsætninger for at kunne bruge løsningen bedst muligt og efter hensigten.

Derfor afholder vi i 2024 en række webinarer, hvor relevante emner vil blive taget op. Her vil forskellige elementer i Tellis blive foldet ud, vendt og drejet.

Webinarerne er målrettet eksisterende kunder – både de helt nye i systemet, og de, der blot har brug for en genopfriskning af den undervisning man modtager under implementeringen – eller hvis man er i tvivl om, hvordan forskellige funktioner bedst anvendes.

Temaerne bliver:

  • Segmentering, handleplaner og aktiviteter – 12/3 14-14.45
  • Indkøbsanalyse, inklusiv UNSPSC – 9/4 14-14.45
  • Favoritter (kurve og lister) – 7/5 14-14.45
  • Vedligeholdelse af organisationstræ og rettighedsgrupper – 4/6 14-14.45

Invitationerne til webinarerne vil blive sendt ud til vores kunder løbende på mail. Derfor er det en god idé, at være tilmeldt vores nyhedsbrev, hvis man ønsker at få tilsendt invitationen.

Tilmeld nyhedsbrev

"*" indikerer påkrævede felter